Verzenden

Je bestelling wordt binnen 3 – 7 werkdagen door ons verzonden via PostNL. Onze werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. De zaterdag en zondag tellen dus niet mee in werkdagen. 

We snappen natuurlijk heel goed dat je de bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Alleen worden al onze bestellingen met de hand geproduceerd, dit kost tijd. De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Indien er een andere verzendtijd geldt, zal dit vermeld worden in de omschrijving bij het product.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een mailtje ter bevestiging met de Track & Trace code.

Meest gestelde vragen:

Waarom is mijn (brievenbus)pakketje zo lang onderweg?

Qua bezorging zijn we afhankelijk van de snelheid van PostNL. In drukke periodes kan de bezorging van PostNL langer duren. Post wordt verwerkt in verschillende distributiecentrums, waardoor het ene pakketje soms sneller wordt bezorgd dan de ander.

Ik heb geen track & trace ontvangen – wat nu?

Soms belanden de mailtjes met track & trace in de spam of zit er een tikfout in het opgegeven mailadres. Niks ontvangen? Mail ons dan even, dan sturen we je de track & trace op.

Mijn bestelling staat al een lange periode in de PostNL app – hoe kan dat? 

Het kan voorkomen dat de Track & Trace code al vroeg zichtbaar is in je PostNL app. Maar je bestelling is pas daadwerkelijk verzonden als je van ons een mailtje hebt ontvangen ter bevestiging. 

Heb je een mailtje ontvangen dat je bestelling verzonden is maar heb je na een week nog steeds niks ontvangen? Dan kan je ons het beste even mailen, zodat wij een onderzoek kunnen starten! 

Retourneren

Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor de klant.

Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. 

Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.

De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, dan dient er binnen 14 dagen na ontvangst hier contact over opgenomen te worden. Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kunnen we helaas niks meer voor je betekenen. Hiernaast geven wij 3 maanden garantie op de kwaliteit van het product. Check dus altijd je bestelling bij ontvangst!

Stappenplan retourneren:

1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
– Het artikel dient onbeschadigd te zijn
– Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden

2. Stuur een mail naar klantenservice@sbdesignendrukwerk.nl en geef aan welk product en waarom je wilt retourneren.  

3.Verpak de artikelen en zorg dat de factuur erbij zit.

4.Schrijf het retouradres op de verpakking:
SB Design en Drukwerk 
Dorpsstraat 58 
9591 AV Onstwedde

5. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of het PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

6. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.  

Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijgt u het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten.